021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک قسمت چهارم

خرید لیفتراک قسمت چهارم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4862

لیفتراک ها دستگاه های انبارداری هستند که به لحاظ ساختاری شباهت زیادی با کامیون ها دارند، با این تفاوت که لیفتراک ها دارای دو شاخک بزرگ در قسمت جلویی است که برای حمل و بلند کردن بار به کار می روند. شاخک های لیفتراک از فولاد مقاوم ساخته شده است و برای بارگیری کالا تا بیش از 50 تن، بسته به ظرفیت لیفتراک طراحی شده اند. لیفتراک ها در انواع و مدل های مختلف در بازار موجود هستند و عموماً برای بارگیری، حمل و نقل بار در مکان های متفاوت، بارگیری کالاهای سبک مانند پالت و حمل وسایل نقلیه سنگین و کانتینرها مورد استفاده قرار می گیرند. رایج ترین نوع لیفتراک برای بارگیری کمتر از 2 تن و لیفتراک های ویژه برای بارهای بیشتر از 40 تن در صنایع استفاده می شوند.

برای خرید لیفتراک به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

نکته مهم در مورد خرید یک لیفتراک مناسب برای انبار این است که آیا هر فردی به تنهایی و بدون دانش تخصصی می تواند برای خرید لیفتراک اقدام کند؟ طبیعتاً خیر. انتخاب و خرید لیفتراک مناسب برای یک کسب و کار نیاز به اطلاعات تخصصی و دانش فنی دارد؛ لیفتراک ها از اجزای پیچیده ای تشکیل شده اند؛ هر یک از قسمت های این دستگاه ها به طور ویژه ای اطلاعات مخصوص به خود را دارد؛ از طرفی دیگر، شرکت های مختلف تولید کننده لیفتراک، هر کدام یک استراتژی خاصی برای لیفتراک های خود اجرا نموده اند، به همین دلیل بدیهی است که هر فرد عادی نمی تواند به تمام اطلاعات فنی انواع لیفتراک مسلط باشد.
خرید لیفتراک باید صرفاً توسط افراد ماهر در این حوزه و در نمایندگی های معتبر خرید و فروش لیفتراک انجام گیرد. اولین مورد مهم در انتخاب این دستگاه ها، متناسب بودن نوع لیفتراک با فضای کاری است؛ با بررسی مشخصات هر یک از انواع لیفتراک و نوع کاربری آن کارخانه و همچنین استفاده از خدمات مشاوره کارشناسان نمایندگی، به خوبی می توان یک لیفتراک خوب خریداری نمود.
دانستن اطلاعات کافی در مورد موتور لیفتراک و نوع سوخت آن، ابعاد دستگاه، سرعت و قابلیت حرکت لیفتراک در محیط های مختلف، توان بالابری، ظرفیت بارگیری، جنس لاستیک ها، شرایط نگهداری از لیفتراک، نحوه رانندگی و کنترل دستگاه در حین بارگیری و حمل کالا و نحوه بازرسی و تعمیرات دستگاه، از مهم ترین مواردی هستند که قبل از خرید لیفتراک باید تا حد جزئی از آن ها اطلاع داشته باشید.
البته لازم به ذکر است که بازرسی های دوره ای و تعمیرات اصلی لیفتراک های موجود در بازار، به طور کامل در نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش لیفتراک ها که مربوط به همان برند خاص می باشد، انجام می گیرند.
پیشنهاد می کنیم برای اینکه در خرید لیفتراک موفق عمل کنید، ابتدا یک بودجه مشخص برای خرید در نظر بگیرید؛ سپس پس از مشاوره با افراد باتجربه و مطالعه کامل کاتالوگ دستگاه، نوع برند مورد نظر را انتخاب کرده و به نمایندگی های معتبر فروش لیفتراک مراجعه کنید. دقت داشته باشید که لیفتراک شما باید از تمام خدمات وارانتی، گارانتی، تعویض و تأمین قطعات یدکی  برخوردار باشد. در نهایت، با یک اقدام ارزیابی شده می توانید بهترین لیفتراک را متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا