021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی بهترین نمایندگی لیفتراک برند دوو دوسان

معرفی بهترین نمایندگی لیفتراک برند دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1353

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان چه ویژگی هایی دارد؟ شرکت دوو دوسان تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی از جمله لیفتراک است. این شرکت در انگلستان واقع است اما در بیش از ۹۰ کشور جهان نمایندگی لیفتراک دوو دوسان وجود دارد. اگر قصد دارید با نمایندگی لیفتراک دوو دوسان و انواع آن ها بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم این مطالب را تا آخر مطالعه کنید.

انواع لیفتراک در نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان نماینده یک شرکت تولید کننده لیفتراک معتبر است. شرکت دوو دوسان که ابتدا با نام تجاری ماشین آلات سنگین دوو مشغول به فعالیت شد یکی از شرکت های برتر تولید لیفتراک است. این شرکت با تعهد کاری بالا توانسته جوایز بسیاری را کسب کند.

از ویژگی لیفتراک های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- عمر طولانی

2- بازده بالا

3- هزینه نگهداری پایین

4- کیفیت بی نظیر

شرکت تولید کننده لیفتراک دوو دوسان تمامی استاندارد های محیط زیست و صنعت را کسب کرده است. لیفتراک دوو دوسان در سه نوع برقی، دیزلی و دوگانه سوز تولید می شود.

لیفتراک های برقی

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان لیفتراک های برقی را نیز در خود جای داده است. لیفتراک دوو دوسان برقی به دلیل عدم تولید آلاینده های هوا و بی صدا بودن آن برای کار کردن در محیط بسته بسیار مناسب است. موتور لیفتراک دوو دوسان برقی از باتری با جریان و ولتاژ مناسب تشکیل شده است که باتری آن اسیدی سربی است.

ممکن است شما برای جا به جایی کالا به لیفتراک احتیاج داشته باشید در حالی که فضای کاری شما بسته و کوچک است. در این صورت لیفتراک دوو دوسان برقی بهترین گزینه برای شما است.

معرفی بهترین نمایندگی لیفتراک برند دوو دوسان

لیفتراک دوو دوسان دوگانه سوز

یکی دیگر از انواع لیفتراک در نمایندگی لیفتراک دوو دوسان نوع دوگانه سوز آن است. موتور لیفتراک دوو دوسان دوگانه سوز از سوخت های گاز و بنزین استفاده می کند. لیفتراک دوگانه سوز دوو دوسان نسبت به نوع دیزلی آن آلاینده هوایی کمتری دارد و مصرف سوخت آن نیز پایین تر است. از این نوع لیفتراک ها در مکان بسته در صورتی که دارای تهویه هوای قوی باشد می توان استفاده کرد.

لیفتراک های دیزلی

لیفتراک های دیزلی را نیز میتوان در نمایندگی لیفتراک دوو دوسان خریداری کرد. لیفتراک دوو دوسان دیزلی به دلیل توانایی که برای بلند کردن کالا با وزن های بسیار سنگین را دارد بسیار پر طرفدار است. سوخت این نوع لیفتراک گازوئیل است. به همین خاطر آلاینده هوایی آن نسبت به بقیه بالاتر است.

مزایا و معایب لیفتراک دوو دوسان

با خرید از نمایندگی لیفتراک دوو دوسان افراد مسئول نمایندگی کلیه مزایا و معایب این دستگاه ها را برای شما توضیح خواهند داد. از مزایای لیفتراک دوو دوسان برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- دارنده ترمز دیسکی خنک کننده

2- مجهز به حس گر حضور راننده

3- دارا بودن انتقال قدرت دو سرعته

4- مصرف شارژ باتری پایین

5- قدرت بالا (کالا ها تا وزن ۳ تن را به جا می کند.)

6- ترمز های بدون نیاز به تعمیر

لیفتراک دوگانه سوز دوو دوسان مزایای فراوانی دارد از جمله:

•    پایدار بودن و مصرف سوخت پایین آن

•    قابلیت بلند کردن کالا با وزن ۳.۵ تن

•    عملکرد بی نظیر همراه با کاربری آسان

از ویژگی های فوق العاده لیفتراک دوو دوسان دیزلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- دارا بودن قدرت بسیار بالا و بلند کردن کالا ها تا وزن ۷ تن

2- آرگونومیک و راحت

3- قابل استفاده در مکان های باز

4- دید مناسب راننده

تولید لیفتراک دوو دوسان کم است اما از نظر کیفیت با بهترین شرکت های تولید کننده لیفتراک در رقابت است.

بهترین نمایندگی لیفتراک دوو دوسان کدام است؟

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان در ۵۱۶ کشور جهان وجود دارند. بهترین گزینه برای خرید لیفتراک مراجعه به مجموعه شناخته شده آلفا ماشین به عنوان بهترین نمایندگی لیفتراک دوو دوسان است تا از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید. در صورتی که می خواهید لیفتراک دوو دوسان خریداری کنید برای اطمینان از خرید خود بهتر است به مجموعه معتبر آلفا ماشین مراجعه کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا