صفحه اصلی
021-95119857

بررسی خرید و فروش لیفتراک کارکرده

آشنایی با فروش لیفتراک کارکرده

معمولا خرید و فروش هر کالای دست دوم و کارکرده ای با ریسک مواجه است زیرا نمی توان از سالم بودن آن اطمینان کامل به دست آورد و ممکن است در ظاهر سالم باشد اما در واقع دارای مشکلاتی باشد و بعد از مدتی خرج تراشی کند. از این رو در هنگام خرید و فروش لیفتراک کارکرده باید به طور کامل تمامی قطعات آن از نظر سالم بودن و تامین قطعات بررسی شود تا بعدا دچار مشکل نشود و در صورت خرابی قطعات آن به راحتی در بازار پیدا شود زیرا با توجه به ممنوعیت ورود بعضی از قطعات خارجی این محصولات بسیار کمیاب می باشد و برخی از آن ها به سختی در بازار موجود می باشند.

بسیاری از لیفتراک ها با برند های خارجی در ایران دارای نمایندگی هستند که علاوه بر خرید و فروش محصولات صفر در زمینه فروش لیفتراک های کارکرده و دست دوم نیز فعالیت دارند و توان تامین بسیاری از قطعات مربوط به آن ها را نیز دارا می باشند. از این رو بهتر است که خرید، از این نمایندگی ها و مراکز معتبر انجام شود و از سالم بودن لیفتراک اطمینان کامل را به دست آورید.

اما بسیاری از لیفتراک ها که در بازار موجود می باشند تولید داخل کشور است و از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند و از نظر قیمتی نیز بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد و دارای نمایندگی های فعال در سراسر ایران می باشد. بنابراین این محصولات دیگر با تامین قطعات مواجه نیستند و در دسترس می باشند. برای خرید و فروش این نوع لیفتراک های کارکرده نیز می توان به نمایندگی های مربوط به آن مراجعه نمود.

فروش لیفتراک کارکرده

نکات مهم در هنگام خرید و فروش لیفتراک های دست دوم

همان طور که گفته شد خرید و فروش لیفتراک کارکرده نسبت به لیفتراک های صفر و کارنکرده دارای ریسک بیشتری است و برای اطمینان از سالم بودن آن بهتر است به نکاتی توجه شود که برخی از این نکات عبارت است از:

یکی از نکات مهم در هنگام خرید کیفیت و برند آن می باشد و باید دقت شود که از برند معتبری باشد و این که آن برند در ایران دارای خدمات پس از فروش می باشد یا خیر و این که قطعات آن به راحتی قابل دسترس باشد.

از دیگر نکات مهم توجه به سال ساخت لیفتراک است که این محصول چند سال کارکرده است و همچنین توجه به موتور و سالم بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نکته مهم دیگر در خرید و فروش لیفتراک کارکرده بررسی حضوری و با دقت آن است که بهتر است حتما به یک تعمیرکار باتجربه و متخصص نشان داده شود و از سلامت این دستگاه اطمینان حاصل کرد.

از دیگر نکاتی که در هنگام مشاهده حضوری باید به آن دقت کرد ظاهر کلی دستگاه است که دارای پوسیدگی و یا فرسودگی نباشد، موتور دستگاه از از نظر فنی و روغن ریزی بررسی گردد، سیلندر دستگاه از لحاظ نداشتن دود غیرعادی در هنگام حرکت تست شود، سیستم هیدرولیک و روغن دستگاه چک گردد، سیستم ترمز مورد بررسی قرار داده شود، سایر قطعات مثل دکل و شاخک ها و زنجیر ها و... بررسی شود و شیر های دستگاه نیز چک شوند.

تمامی این نکات می تواند شما را در هنگام خرید لیفتراک دست دوم راهنمایی نماید.