صفحه اصلی
021-95119857

بررسی نمایندگی لیفتراک tcm

آشنایی با نمایندگی لیفتراک tcm

شرکت tcm در واقع برای اولین بار در سال 1949 و در ژاپن نخستین لیفتراک های خود را طراحی و تولید کرد. از همان ابتدا این شرکت توانست محصولات خود را در بازار های خارجی به فروش برساند و آن ها را گسترش دهد. هم اکنون نیز این محصولات در کشور های ژاپن، اروپا و چین طراحی و تولید می شوند. نمایندگی لیفتراک tcm در سراسر جهان و ایران وجود دارد و آماده خدمت رسانی و فروش محصولات این شرکت می باشد.

از آنجایی که لیفتراک ها جز یکی از اساسی ترین و کاربردی ترین ابزار ها در صنعت می باشد و کیفیت این محصول بر کل فعالیت های یک کارخانه اثرگذار است و هرگونه اختلال در این محصول می تواند باعث ایجاد مشکل در فعالیت های یک شرکت و یا کارخانه گردد بنابراین هدف اصلی شرکت تی سی ام جلب رضایت مشتری با ارائه محصولاتی با کیفیت و خدماتی به موقع است.

معمولا این شرکت دارای نمایندگی های فعال در سراسر دنیا از جمله آفریقا، اروپا، آمریکا، آسیا، خاورمیانه و... دارد و در واقع در هر یک از این نمایندگی ها از افرادی متخصص و مهندسان با تجربه به کار گرفته شده است که بعد از فروش محصولات، خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه دهند و در صورت هرگونه خرابی و ایجاد مشکل برای لیفتراک آن ها را تعمیر نمایند.

بنابراین در صورتی که برای قطعات لیفتراک مشکلی به وجود آید بهتر است به نمایندگی ها و مراکز معتبر مراجعه نمایند زیرا در بازار قطعات تقلبی که مشابه با اصل باشد بسیار است. همچنین استفاده از قطعات تقلبی و غیر اورجینال باعث آسیب دیدن بیشتر قطعات مربوط به لیفتراک و افزایش خطرات ناشی از خرابی می گردد و می تواند بر طول عمر دستگاه اثراتی منفی و مخرب داشته باشد.

نمایندگی لیفتراک tcm

انواع لیفتراک در نمایندگی tcm

لیفتراک های تی سی ام جز یکی از محبوب ترین برند ها در دنیا لیفتراک است و در سراسر دنیا طرفداران خود را دارد. نمایندگی لیفتراک tcm انواع مختلفی از این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد که همگی از نظر کیفیت، طراحی و کارایی در بهترین سطح خود می باشند و دارای قیمتی مناسب و هزینه نگهداری و تعمیرات پایین می باشند و به طور کلی بسیار مقرون به صرفه هستند.

این لیفتراک ها در انواع مختلف دیزلی، گازسوز و برقی در نمایندگی لیفتراک tcm موجود می باشند که هر یک از این ها خود دارای مدل های مختلف هستند که هر کدام کارایی خود را دارند و از نظر قیمت نیز متفاوت می باشند.

در واقع برخی از این لیفتراک ها مناسب سطح هموار و برخی دیگر مناسب سطح ناهموار می باشند. برخی دیگر از لیفتراک ها نیز برای محیط های بسته کاربرد دارد و برخی دیگر برای مکان هایی که تهویه مناسب ندارند مناسب است.

به طور کلی تمامی این لیفتراک دوستدار محیط زیست می باشند و میزان و مصرف سوخت آن ها پایین می باشند و آلودگی برای محیط زیست به وجود نمی آوند. محصولات این شرکت دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند که در صورت لزوم می توان از این خدمات استفاده کرد.